P H O T O B Y B L O M B E R G

Publicerad 2013-01-01 10:47:00 i Presentation,

HEJ! Välkommen till Photo by Blomberg, jag heter Samuel Blomberg och är en fjorton årig kille ifrån den lilla, men mysiga byn Skara. Jag älskar att fota och har för nuvarande en Nikon D60, speedlight SB-400, Nikkor 18-55mm, Nikkor 55-200mm. Sparar till ett inköp av Nikon D3200 eller D5200. Fotar också endel med min Iphone. 
Min nuvarande utrustning,
 
Jag fotar ej på professionell nivå utan har det mest som ett fritids intresse som jag gärna skulle ha som jobb, om några år. Jag fotar allt från hästar,blommor,stenar till lampor, kossor och annat kul. Jag håller också på endel med Photoshop men är inte speciellt bra på det. Jag har tänkt att ha ett mål med bloggen- att lägga upp en bild per dag, då jag själv hatar bloggar som ej uppdaterar. Vill du att jag ska fota dig, din häst, eller något annat djur, tveka inte att höra av dig! Kontakt: [email protected] //Samuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PHOTOBYBLOMBERG

Hej! Du har nu hittat till min lilla fotoblogg. Här kommer du se bilder från olika tillfällen, en del gamla en del nya. Jag som driver bloggen är en fjortonårig kille ifrån den lilla staden Skara. De stora intressena är foto och hästar. Därför kommer du se ganska mycket utav det. Vill du att jag ska fota dig? Kontakta mig för info: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela